.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالانه 12 ميليون گردشگر از مازندران بازديد می‏كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, ‌‏گفت: اين استان از نظر اكوتوريسم، در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،دلاور بزرگ‌‏نيا, رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, گفت: سالانه به طور متوسط 12 ميليون

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, ‌‏گفت: اين استان از نظر اكوتوريسم، در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،دلاور بزرگ‌‏نيا, رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, گفت: سالانه به طور متوسط 12 ميليون توريست از استان مازندران بازديد مي‌‏كنند كه حدود 5/3 ميليون نفر در ايام عيد, 8 ميليون نفر در تابستان و مابقي در فصل‌‏هاي ديگر سال به اين استان سفر مي‌‏كنند.
وي، افزود: 840 جاذبه گردشگري در استان مازندران وجود دارد كه در زمينه‌‏هاي ورزشي, طبيعي, زيارتي, علمي و تاريخي گردشگران خاص خود را جذب مي‌‏كنند.
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, مهم‌‏ترين جاذبه گردشگري اين استان را درياي خزر به عنوان بزرگ‌‏ترين درياچه جهان معرفي كرد و گفت: دريا و جنگل 82 درصد گردشگران اين استان را به خود جذب كرده‌‏اند و استان مازندران بيشترين گردشگر ساحلي را در ميان استان‌‏هاي شمالي كشور به خود اختصاص داده است و از تعداد طرح‌‏هاي دريا، مي‌‏توان اين موضوع را به خوبي دريافت. در استان گلستان 2 منطقه, گيلان 13 منطقه و استان مازندران 82 منطقه دريايي وجود دارد كه البته در استان مازندران جاي افزايش اين مناطق نيز وجود داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.